3. Lig’de mücadele eden Altay’da şirketleşme süreci, yatırımcı bulunamaması nedeniyle tıkanma noktasına geldi. Yaklaşık 1 milyar TL borcu bulunan kulüpte yeni gelişmeler yaşanırken, iş insanı Ahmet Nur Çebi ile temasların yeniden gündeme geldiği belirtildi.
Kulüpte 29 Mayıs 2024’te yapılan kongrede yönetim, şirketleşme konusunda yetkilendirilmiş olmasına rağmen, bugüne kadar somut bir yatırımcıyla anlaşma sağlanamadı. Sürecin ilerlememesinde ekonomik koşullar ve uygun yatırımcı bulunamaması etkili oldu.
Son dönemde Altay ile Ahmet Nur Çebi’nin yeniden temas kurduğu öne sürüldü. Daha önce 2023 yılında da kulüp gündemine gelen Çebi’nin, Altay Başkanı Sinan Kanlı ile İstanbul’da iki kez görüştüğü ifade edildi.
“Takım ligde kalsın, sonra tekrar görüşelim”
İlk görüşmede Çebi’nin, “Takım ligde kalsın, sonra tekrar görüşelim” mesajını ilettiği, sezonun tamamlanmasının ardından tarafların yeniden bir araya geldiği ancak bu görüşmelerden net bir sonuç çıkmadığı aktarıldı.
Öte yandan mevcut borç yükü nedeniyle yeniden adaylık hazırlığı yaptığı belirtilen Başkan Sinan Kanlı’nın, İzmir’de maddi gücü yüksek dört iş insanını yönetim listesine dahil etmek için ikna ettiği öğrenildi.
tclira.com



